środa, 25 listopada 2009

Podstawowe zaklęcia

Czyliś stary, czyliś młody, przynieśże mi żywej wody, gdy mi wody przyniesiesz, uczynię ci, co zechcesz.

Dębie, dębie otwórz się , dębie, dębie poratuj mnie, daj mi stroje najbogatsze, niech królewicz na mnie patrzy.

Fik z okna, niczego się nie dotkna.

Hej, mój stole, pełń mą wolę, niech łaknący i pragnący będzie syt.

Księżycu, księżycu na wysokim niebie, rzuć srebrzystą kładkę, ratuj mnie w potrzebie.

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?

Na usilne me żądanie, a pierścienia rozkazanie, niech się stanie, co ma się stać.

Na rozkaz szczupaka, moja wola taka.

Na szczupaka polecenie, spełnij się moje życzenie.

Warianty zaklęć

Lustereczko powiedz przecie, kto jest najmądrzejszy w świecie?

Złota rybko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz