poniedziałek, 16 maja 2011

Zwycięska praca Marty Hubar

                   Moja biblioteka w przyszłości
Moja biblioteka w przyszłości będzie bardzo ciekawa i tajemnicza.
Ja mam na imię Marta i zapraszam was na odkrycie tych cudów.
Najpierw zobaczycie drzwi. I już zaczęły się czary, niby to tylko zwykłe drzwi, ale gdy otworzycie fantazję, nie tylko zobaczycie czary, ale też staniecie się jednymi z jej uczestników.
Tylko zobaczcie, jaki długi i wielki pokój, ale... ale cóż to za wajcha – pociągnę ją! Trach, ciach, paf! I już jest moja biblioteka. Tylko zobaczcie! Choinka czesze się grzebieniem do włosów, a tam mysz ujeżdża kota.
W mojej bibliotece jest dużo niestworzonych cudów, ale najfajniejsze jest to, że dookoła są książki.
Mogłabym czytać je cały czas, wymienię wam kilka tytułów: " Roszpunka", " Mała mysz i ser", "Kot w butach", "Choinki sen".
A gdy jakiejś książki znaleźć nie możecie, to w lewym kącie panią żyrafę znajdziecie, która wam pomoże, bo specjalny komputer ma, gdzie książki wszystkie są.
Wypożyczcie książkę jedną albo dwie, a jak to zrobić, zaraz powiem wam, nalepkę macie i znikacie. Znikacie, ale nie tak dosłownie, bo do pokazania jeszcze dużo rzeczy.
Teraz zobaczcie kąt z rycerzami. Jest tam dużo tarcz, mieczy i zbroi, królewny piękne zamknięte w wieży znajdziecie, różne zamki i pałace tam odnajdziecie. A gdy noc nadchodzi to smoki, jak sowy, wychodzą ze swych jam i zieją ogniem tu i tam, i jak piraci książek pilnują, ale myślę, że jak powiecie proszę, to się podzielą.
Powiem jednak, że mi się najbardziej książki o jesieni podobają, puf, truch, a nareszcie spokój i cisza. Właśnie jesień, tylko deszczyk kropi, ale sobie myślę, czemu te książki nie mokną, to takie interesujące, au!!! Co to? O, jeż chyba przemókł. Jak dobrze, wróciłam do miejsca suchego i cichego i ciepłego.
O, nowy "Świerszczyk" przyszedł, piszą o tym, że z jajka wielkanocnego wykluł się kurczak.
O, na stronie 28 jest komiks o dwóch zegarach, które się kłóciły, a na stronie 13 są różne żarty. Bardzo ciekawie.
A już robi się ciemno, a mi się chce spać, więc dopiero jutro się spotkamy, więc pa.
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz